Έχασα το πλοίο τι να κάνω;

Δρομολόγια πλοίων για Κύθηρα

Ενημερωθείτε με χρήσιμες οδηγίες και συμβουλές για επιβάτες που χάνουν το πλοίο λόγω καθυστέρησης του, αλλά και τι συμβαίνει όταν ο επιβάτης φτάνει καθυστερημένος στο λιμάνι και χάνει το πλοίο;

Καθυστέρηση ή αλλαγή δρομολογίου

Εάν χάσετε το πλοίο σας λόγω καθυστέρησης, ή απρόοπτη αλλαγή στο ωράριο του δρομολογίου του, ακολουθούν μερικά βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε:

Επικοινωνήστε με την ακτοπλοϊκή εταιρεία:
Τηλέφωνο: Επικοινωνήστε με την ακτοπλοϊκή εταιρεία στο τηλέφωνο που αναγράφεται στο εισιτήριό σας ή στον ιστότοπό της. Πληροφορηθείτε για την καθυστέρηση και ρωτήστε για τις διαθέσιμες επιλογές σας.
Γραφείο εξυπηρέτησης πελατών: Εάν βρίσκεστε στο λιμάνι, μπορείτε να επισκεφθείτε το γραφείο εξυπηρέτησης πελατών της ακτοπλοϊκής εταιρείας για να λάβετε βοήθεια.
Ιστότοπος: Πολλές ακτοπλοϊκές εταιρείες διαθέτουν φόρμες επικοινωνίας στον ιστότοπό τους όπου μπορείτε να αναφέρετε το πρόβλημά σας και να ζητήσετε βοήθεια.

Συλλέξτε αποδείξεις:
Φύλλο καθυστέρησης: Ζητήστε από την ακτοπλοϊκή εταιρεία ένα φύλλο καθυστέρησης που να πιστοποιεί την καθυστέρηση του δρομολογίου, εάν κρίνετε ότι κάτι τέτοιο είναι απαραίτητο για την εργασία σας.
Αποδείξεις εισιτηρίου: Φροντίστε να έχετε μαζί σας το εισιτήριό σας ή το ηλεκτρονικό εισιτήριό σας, καθώς και τυχόν άλλα σχετικά έγγραφα.

Εξετάστε τις διαθέσιμες επιλογές σας:
Αλλαγή δρομολογίου: Εάν υπάρχει διαθέσιμο το επόμενο δρομολόγιο, η ακτοπλοϊκή εταιρεία μπορεί να σας μεταφέρει σε αυτό χωρίς επιπλέον χρέωση.
Επιστροφή χρημάτων: Εάν δεν θέλετε να περιμένετε το επόμενο δρομολόγιο, μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων για το εισιτήριό σας.
Αποζημίωση: Σε ορισμένες περιπτώσεις, πιθανόν να δικαιούστε αποζημίωση για την ταλαιπωρία που σας προκάλεσε η καθυστέρηση.

Διατηρήστε την ψυχραιμία σας: Να θυμάστε ότι οι καθυστερήσεις συμβαίνουν και δεν είναι δικό σας λάθος. Να είστε ευγενικοί και υπομονετικοί όταν επικοινωνείτε με την ακτοπλοϊκή εταιρεία. Φροντίστε να διατηρήσετε όλα τα απαραίτητα έγγραφα και αποδείξεις.

Επιπλέον συμβουλές:
Ελέγξτε τον ιστότοπο της ακτοπλοϊκής εταιρείας ή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για ενημερώσεις σχετικά με το δρομολόγιό σας.
Εάν ταξιδεύετε με ασφάλιση ταξιδίου, ελέγξτε εάν καλύπτει την περίπτωση καθυστέρησης πλοίου.
Εάν χρειάζεστε βοήθεια, μπορείτε να απευθυνθείτε στην αρμόδια υπηρεσία του λιμανιού ή σε μια οργάνωση προστασίας καταναλωτών.

Καθυστερημένη άφιξη

Οι συνέπειες από το να χάσετε το πλοίο λόγω καθυστέρησης στην άφιξή σας εξαρτώνται από διάφορους παράγοντες, όπως:

Πολιτική της ακτοπλοϊκής εταιρείας: Κάθε ακτοπλοϊκή εταιρεία έχει τη δική της πολιτική για τους επιβάτες που χάνουν τα δρομολόγια.
Λόγος καθυστέρησης: Εάν η καθυστέρηση οφείλεται σε λόγους πέρα από τον έλεγχό σας, όπως ακύρωση πτήσης ή τροχαίο ατύχημα, η ακτοπλοϊκή εταιρεία πιθανόν να είναι πιο ευέλικτη.
Διαθεσιμότητα: Εάν υπάρχει διαθέσιμο το επόμενο δρομολόγιο, ίσως η ακτοπλοϊκή εταιρεία μπορεί να σας μεταφέρει σε αυτό χωρίς επιπλέον χρέωση.

Γενικά, οι επιλογές σας μπορεί να περιλαμβάνουν:
Αλλαγή δρομολογίου: Εάν υπάρχει διαθέσιμο το επόμενο δρομολόγιο, η ακτοπλοϊκή εταιρεία μπορεί να σας μεταφέρει σε αυτό πιθανόν χωρίς επιπλέον χρέωση.
Επιστροφή χρημάτων: Εάν δεν θέλετε να περιμένετε το επόμενο δρομολόγιο, μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων για το εισιτήριό σας. Ωστόσο, λάβετε υπόψη ότι ενδέχεται να ισχύουν χρεώσεις ακύρωσης.
Αποζημίωση: Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να δικαιούστε αποζημίωση για την ταλαιπωρία που σας προκάλεσε η καθυστέρηση.

Πριν από το ταξίδι σας:
Ελέγξτε την πολιτική της ακτοπλοϊκής εταιρείας: Διαβάστε τους όρους και τις προϋποθέσεις του εισιτηρίου σας ή επισκεφθείτε τον ιστότοπο της ακτοπλοϊκής εταιρείας για να μάθετε ποια είναι η πολιτική της για τους επιβάτες που χάνουν τα δρομολόγια.
Αγοράστε ταξιδιωτική ασφάλιση: Η ταξιδιωτική ασφάλιση μπορεί να σας καλύψει σε περίπτωση που χάσετε το πλοίο λόγω καθυστέρησης ή άλλων απρόβλεπτων περιστατικών.
Φτάστε στο λιμάνι νωρίς: Συνιστάται να φτάσετε στο λιμάνι τουλάχιστον 30 λεπτά πριν από την αναχώρηση του πλοίου για να αποφύγετε τυχόν καθυστερήσεις.

Εάν χάσετε το πλοίο:
Επικοινωνήστε με την ακτοπλοϊκή εταιρεία: Μόλις φτάσετε στο λιμάνι, επικοινωνήστε με την ακτοπλοϊκή εταιρεία για να ενημερώσετε για την καθυστέρησή σας και να μάθετε τις διαθέσιμες επιλογές σας.
Διατηρήστε την ψυχραιμία σας: Να θυμάστε ότι οι καθυστερήσεις συμβαίνουν και δεν είναι δικό σας λάθος.
Φροντίστε να έχετε μαζί σας όλα τα απαραίτητα έγγραφα: Θα χρειαστείτε το εισιτήριό σας, την ταυτότητά σας ή το διαβατήριό σας και τυχόν άλλα σχετικά έγγραφα.

Compare listings

Compare